zondag 4 maart 2018

Haasjes breien voor Pasen


Omdat Pasen al weer opschiet,
ik toch een week vrij was
en ik restjes garen over had
van het laatste gehaakte dekentje,
breide ik wat haasjes.



In het hoofdje zit
een chocolade eitje
verstopt.

Ik heb de haasjes gebreid op
4 bamboe breinaalden. De
oren worden er meteen
aangebreid.
Er is geen patroon,
ik bedacht ze zelf.
Geïnspireerd door de
gehaakte versie die
je HIER kunt
vinden.



Voor de oplader
van jongste dochter
was nog garen over
voor een hoesje.
2 rechts,
2 averechts....

<<<<<Fijne week allemaal>>>>>

*****
***
*

2 opmerkingen:

  1. Schattige haasjes. Door het winterse weer lijkt Pasen nog ver weg. Maar het is al best gauw Pasen. Goed idee om nu de paashaasjes te breien en zo heb je de restjes garen mooi gebruikt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die haasjes. Kan je ook goed als klein cadeautje geven..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen